خانه  >   DEI    > کامپوزیت  > کیت کمپوزیت DEI Experience

 

logotop
logotop
logotop
logotop
logotop

 

Package Contents

 

محتویات پکیج

 

11 syringes DEI experience @ 4,5 g in the following colours: Dentin: A1 (COD. EXDA1) - A2 (COD. EXDA2) - A3 COD

logotop
logotop
logotop
logotop

 

خصوصیات

 

این کمپوزیت میکروهیبرید حاصل تحقیقات انجام شده طی سالهای متمادی در زمینه کمپوزیت های مورد استفاده در دندانپزشکی می باشد. کمپوزیت DEI experience با داشتن فرمولاسیون پیچیده تحت بالاترین تکنولوژی روز دنیا جهت ایجاد بالاترین مقاومت و انعطاف پذیری ( از 130 الی 350 Mpa ) و سطح ترمیمی فوق العاده و رنگ تولید می شود. این قابلیت ها این کمپوزیت را قابل استفاده در مصارف دندانپزشکی و لابراتوار جهت آماده سازی Crown و Bridge می کند.

 

مزایا

 

سطح فوق العاده نرمی از جهت ترمیمی – بالاترین Technical Data نسبت به محصولات مشابه – انعطاف پذیری بالا – تکنیک آسان لایه گذاری – امکان استفاده برای ترمیم در مصارف لابراتوار – پایداری بالای رنگ – تحمل فشار بالا – Abrasion Value مشابه Enamel طبیعی – جذب آب بسیار پایین – بالاترین Biocompatibility – فلورسانس طبیعی

هدف از تولید کمپوزیت DEI experience زمانی آغاز شد که توجه محققان در علم دندانپزشکی به طیف متفاوت و پیچیده رنگی دندان طبیعی معطوف شد. ساختاری سطحی دندان در لایه های بیرونی نسبت به لایه های داخلی تر از Translucencies و Opacities متفاوتی برخوردار است و این مسئله در هنگام انجام اعمال ترمیمی در لایه های مختلف مورد نظر از جهت فراهمی ظاهری زیبا و طبیعی مورد نظر است. با تکنیک ساده لایه گذاری کمپوزیت DEI experience سطح فوق العاده ترمیمی امکان پذیر می شود. این محصول با داشتن 3 Type متفاوت Translucency معرفی می شود. با تکنیک ساده و آسان لایه گذاری توسط 3 Type (Cervical + Dentin + Enamel ) ساختاری طبیعی دندان را در امور ترمیمی با ظاهری کاملا طبیعی فراهم می کند. در نوع Enamel با قابلیت مخصوص Transparence در 6 رنگ ( Shade ) برای دندان قابلیت Translucency طبیعی مورد نیاز با گذشتن نور از آن و بازتاب نور از سطح داخلی تشکیل شده از کمپوزیت Dentin که خود از 16 رنگ Vita تشکیل شده است، فراهم می کند. نوع Incisal با داشتن 3 رنگ Highly Transparent در موارد مورد نیاز قابل استفاده می باشد. در تحقیقات انجام شده علاوه بر ایجاد رنگ طبیعی قابلیت بالای مقاومت در مقابل جویدن، سایش و پایداری رنگ در مدت طولانی به اثبات رسیده است. در چند کلمه ضمانت زیبایی و طول عمر اعمال ترمیمی. طبق تحقیقات انجام شده از مزایای این محصول می توان به Polishing آسان، ظاهر زیبای ترمیم و Crown، مقابله با تجمع باکتری ها و تشکیل پلاک، مقاومت در برابر جذب آب و پایداری رنگ اشاره کرد.

b01 b02 b03
b04 b05  
 
 
logotop
logotop
logotop
logotop
logotop
logotop
logotop
 
 
 
کلیه حقوق مطالب این وب سایت محفوظ میباشد و هرگونه استفاده از مطالب سایت منوط به اجازه شرکت آبادیس طب امروز میباشد.
 
 
 
Top